Конференція «Ігрова індустрія. Від вітоків до осяжного майбутнього»

10 листопада в технікумі відбулася студентська конференція, яку організувала циклова комісія програмування ТПА ОНАХТ для студентів спеціальності «Розробка програмного забезпечення». Темою конференції була ігрова індустрія, її розвиток від витоків до осяжного майбутнього. Захід проводився з метою отримання нових знань студентами та поширення їх обізнаності в сфері сучасних інформаційних технологій та технологій, пов’язаних з ігровою індустрією.

В конференції брали участь студенти четвертого курсу. Приємно зазначити, що гостями технікуму на цьому заході були: доцент кафедри інформаційно-комунікаційних технологій ОНАХТ, кандидат технічних наук Сахарова Світлана Валеріївна, старший викладач кафедри інформаційних технологій та кібербезпеки Селіванова Алла Віталіївна, асистент зазначеної кафедри Ченьона Тетяна Сергіївна, а також студенти – магістри ОНАХТ.

Обрана тема виявилася цікавою та досить актуальною. Для майбутніх програмістів вона приваблива тим, що вони матимуть змогу реалізувати себе в професії як гейм — девелопери. А це дуже широкий спектр спеціалізацій – гейм-програміст, гейм-дизайнер, сценарист, 3D – програміст, програміст ігрової механіки та багато іншого.

Доповідачі розповіли аудиторії про історію розвитку ігрової індустрії, розглянули проблему вибору мов програмування та «движків» для створення ігор, познайомили з новітніми технологіями та девайсами. Не оминули увагою важливе питання, пов’язане з ігроманією та ігровою залежністю.

Також був зроблений огляд чемпіонатів по кіберспорту та надані поради щодо створення концепцій ігор. Наприкінці відбувся реліз ігри, яку розробили студенти ТПА.

Кожна доповідь викликала овації та бурхливе обговорення, з чого можна зробити висновок, що тематика не залишила нікого байдужим.

План проведення студентської конференції

1. Вступне слово: «Гейм-програміст. Особливість професії» завідуюча циклової комісії КП Склярова Ю.О.
2. Історія розвитку ігрової індустрії студент групи КП-111 Ютрін Іван
3. Еволюція ігрових «движків» студент групи КП-111 Данілов Гліб
4. Інновації в ігровій індустрії студент групи КП-111 Анненков Андрій
5. Причини та симптоми ігрової залежності студент група КП-112 Шкапенко Олексій
6. Розробка гри: від концепції до релізу студент групи КП-112 Щербина Михайло
7. Кіберспорт як складова ігрової індустрії студент групи КП-112 Виходцевський Данііл
8. Гра «Space Stream» розробники: гейм-програміст Щербина М. гейм-дизайнер Соколов О.