
5 травня 2017 року в конференц-залі Технікуму промислової автоматики ОНАХТ пройшла 3-я щорічна науково-практична конференція студентської молоді на тему: «Сучасний маркетинг, його роль та місце у суспільстві».
Студентська конференція була традиційно організована цикловою комісією соціально-економічних дисциплін ТПА ОНАХТ для студентів 3-4 курсів з метою отримання нових знань та поширення обізнаності в сфері сучасного маркетингу.
Організатор: Виходцевська Ю.О. — голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін, викладач менеджменту та маркетингу.
У конференції брали участь студенти груп КП-132, КС-131, КС-132 та КД-131.
План проведення студентської конференції
1.Вступне слово: «Сучасний маркетинг, його роль та місце у суспільстві» — голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін Виходцевська Ю.О.
2.«Реклама — невід’ємна частина нашого життя» — студент групи КС-132 Соколи І.
3.«Характеристика сучасної реклами, аналіз та оцінка її видів» — студентка групи КД-141 Черненко А.
4.«Вулична реклама» — студент групи КС-132 Катега Г.
5.«Аналіз та характеристика ролі психології в маркетингу і рекламі» — студентка групи КД-141 Мамаєва П.
6.«Дієві маркетингові ходи» — студент групи КС-131 Єнов Б.
7.«Еволюція розвитку упаковки, на прикладі фірми Кока-Кола» — студентка групи КД-141 Хіщенко О.
8.«Антиреклама» — студент групи КП-132 Шафаренко О.
9.«Основні тренди в дизайні реклами 2017 року» — студент групи КС-131 Кравченко В.
Гостями конференції були директор Навчально-наукового інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Е. Вейнштейна ОНАХТ Ольга Борисівна Каламан та старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Брайко Марина Герольдівна. Гостям дуже сподобалися доповіді студентів, вони виступили перед студентами і викладачами технікуму, вручили грамоти та подарунки учасникам конференції. А також запропонували продовжити навчання в стінах Навчально-наукового інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Е. Вейнштейна.
Голова циклової комісії
соціально-економічних дисциплін