
7 червня 2016 року у Технікумі промислової автоматики ОНАХТ відбулася друга науково-практична конференція студентської молоді «Реклама у сучасному суспільстві».
Студентську конференцію організувала циклова комісія соціально-економічних дисциплін ТПА ОНАХТ для студентів 2-4 курсів з метою отримання нових знань та поширення обізнаності в сфері сучасного маркетингу.
У конференції брали участь студенти 4 курсу груп КП-121 і КП-122.
План проведення студентської конференції
1.Вступне слово: «Реклама у сучасному суспільстві» — голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін Виходцевська Ю.О.
2.Історія реклами — студент групи КП-122 Гаврілін Олег.
3. Реклама в СРСР в 1940-х роках — студент групи КП-121 Яворський Кирило.
4. SEO-оптимізація — студентка групи КП-121 Лебедєва Вероніка.
5. Упаковка товару як різновид реклами — студент групи КП-122 Нєдєлєв Кирило.
6. Креативна реклама — студент групи КП-121 Дубовка Владислав.
7. Політична реклама — студент групи КП-122 Нєдєлєв Данило.
8. Прихована реклама — студент групи КП-121 Ростов Максим.
9. Особливості національної реклами — студент групи КП-121 Новіков Андрій.
У роботі конференції взяла участь Каламан Ольга Борисівна, директор інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Є. Вейнштейна, яка високо оцінила доповіді студентів.
Всі доповідачі отримали дипломи учасників конференції. Найцікавіші доповіді слухачі нагородили тривалими оплесками.