Захист курсових робіт з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу»

Курсова робота є важливим етапом у вивченні дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу». Основними цілями виконання курсової роботи є: розвиток навичок теоретичних досліджень, узагальнення та оцінка їх результатів; закріплення знань, отриманих студентами в ході вивчення дисципліни; розвиток навичок самостійної роботи з науковою та довідковою літературою, нормативними документами, матеріалами, опублікованими в періодичній пресі. Тому курс вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» в ФКПАІТ ОНАХТ традиційно закінчується захистом курсових робіт.
Студентки групи КД-181 підготували 17 курсових робіт, під керівництвом викладача Виходцевської Юлії Олександрівни.
Студенти продемонстрували свої презентаційні роботи, і захистили курсові роботи, в яких були розглянуті теми реклами, застосування психології в маркетингу, способи вирішення конфліктів, методи керівництва і багато інших.
Захист пройшов весело, позитивно, особливо цікаві доповіді отримали свою порцію оплесків.
На ньому були присутні студентки 2 курсу, у яких захист має бути в наступному році, вони набиралися досвіду, та й нові знання ні кому ще не завадили!